crazylifewithanimals.blogg.se

Höglandscupen i agility.

Kategori: Allmänt

Idag packade vi in oss i bilen och for till Tranås för lite inofficiell agility. Det va riktigt kul och jag är så glad att jag har mina små vovvar.
Helmer fokuserade riktigt bra men jag körde med bollen i handen på banan. Men det är inte resultatet som är det viktigaste utan att ge honom självförtroende och visa honom att han kan och ha riktigt kul ihop. 
Fritjof däremot hade superbra fokus och jag kände att han och jag va ett riktigt team och jag kunde handla honom på ett bra sätt med mycket flyt. Han gick ur slalom lite surt två gånger men det va matte som hade lite bråttom. 
Lille Turbo fick köra lite tunnlar och det tyckte han om. 
 
Så nu ser jag verkligen fram emot tävlingen på lördag och hoppas att det blir några fina lopp och att vi har super kul ihop! ♥
 
Film på dagens kommer senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: