crazylifewithanimals.blogg.se

Uppdatering

Kategori: Allmänt

usch, nu va det längesen jag skrev här. Ber om ursäkt för detta, men har varit väldigt mycket nu.
Jag och vovvarna har varit på en tävling sedan jag skrev sist och då plockade Fritjof och jag årets första pinne!  
Helmer va mer utanför banan så där gäller det träning, träning, träning.
 
Igår tränade jag med hundarna. Gick riktigt bra och Fritjof har nu börjat acceptera högerslalom och bakombyten i slalom så det känns riktigt skönt!
Helmer är ju ett knippe för sig men det börjar gå framåt i vår träning nu. Sakta men säkert.
Turbo fick även vara med på ett hörn igår och det gick förvånansvärt bra. Han lyckades hålla sig fokuserad så det blev träning på A-hindret, Balansbommen, hinderstativ och tunnlar. Det tyckte han var riktigt roligt men han laddar så mycket att han hugger mig när han blir överladdad. Men det ska vi träna bort. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: