crazylifewithanimals.blogg.se

Finally.. Heey!

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen skaffat mig en separat blogg för mitt liv med djuren. Vissa är inte intresserade av att läsa om mitt vanliga liv utan bara om hundarna och djuren och tvärtom. Så just därför har jag två stycken olika nu! 
Så bryr du dig inte eller inte intresserar dig och tycker det är tråkigt när jag skriver om mina djur, kan du ju bara skita i att titta istället, för allas trevnad :)
 
I alla fall, här kommer jag skriva mest om mina hundar och hur det går för mig i vår träning och hur det går för oss på tävling, men ibland kan det nog lyckas slinka med ett och annat om de andra djuren. 
Så är det! :D
 
Hoppas du trivs när du läser om "my crazy life with animals" :D Ha det så trevligt ! =)
 
-
-
Malin 

Kommentarer

  • Anette Tollartrollet Johansson säger:

    Kul att läsa om dina djur och planer lycka till!

    Svar: Tack detsamma ! :D
    Malin Isaksson

    2013-01-30 | 13:30:01

Kommentera inlägget här: