crazylifewithanimals.blogg.se

Kort presentation.

Kategori: Allmänt

Jag kan ju berätta lite kort om mig själv också då. 
 
Jag är en tjej från de smålandska skogarna som älskar djur. 
Vi har endel här hemma.
Jag tränar och tävlar aktivt i agility med mina hundar. Jag har en Tollare, en Cocker och nu ganska nydligen köpte jag och min pojkvän en Border Collie ihop också. Min Tollare Chiela fyllde 12 den 17 Januari så hon är pensionerad sedan snart 3 år tillbaka. Min Cocker och jag däremot hade ett fullspäckat schema förra säsongen med massor av tävlingar, ooch då lyckades vi knipa vår första pinne med en klassvinst! Så vi tänker fortsätta att plocka våra framgångar kommande säsong. Fritjof är 3 år gammal. 
Turbo är Border Collien och just nu får han vara med som en maskot, men vi tränar grunder och hoppas på en ljus och bra karriär tillsammans.
 
Denna säsongen som kommer nu ska jag även stara mammas Cocker Helmer, så det ska bli riktigt spännande och se vad det kan bli av honom. 
Vi funderar även på att pensionera mammas tollare Chelsea nu. Hon har en skada som ligger och nöter så det känns nästan bäst, men vi får se vad hon vill.
 
Jag älskar att träna och tävla med mina hundar, för att vi har så sjukt j*vla kul ihop !
Placeringarna vi får på vägen är bara en bonus. 
Mina hundar är mina allra bästa vänner och jag älskar dem så enormt mycket.
 
En hund är inte bara en hund.. Det är den bästa vännen du kan ha!! <3
 
Turbo :)
 
 
Chiela :)
 
 
Chelsea :)
 
 
 
Bilder på Helmer och Fritjof kommer inom kort :)
( Jag ska även försöka hålla bloggen uppdaterad)
 
-
-
Malin 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: