crazylifewithanimals.blogg.se

Midsommar!

Kategori: Allmänt

Glad midsommar förresten. 
Jag har firat med lite träning här hemma på trädgården idag. 
Jag är fortfarande lika fascinerad av slalomen. Tänka att en sådan liten grej kan göra att det blir så lätt, roligt och går snabbt att lära. Helt sjukt!
 
Turbo börjar bli jätteduktig på att fokusera mer på sin uppgift och inte tänka på allt annat nu. Vilket är skönt, riktigt skönt! Han kan vara lös på trädgården nu utan att bry sig det minsta om fåren och Chelsea stod och busade med en boll ca 3 m ifrån när vi tränade slalom idag och han brydde sig inte. ( Han bryr sig bara sen när han blir trött då han inte orkar fokusera på sin uppgift) Han är så duktig den lille filuren!
 
Tänkte att jag ska lägga in filmerna på Fritjofs lopp som jag fått filmade denna säsongen också, om jag hinner få tid till det ;)
 
Kram Malin
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: