crazylifewithanimals.blogg.se

Vallning för hela slanten!

Kategori: Allmänt

Idag packade vi vår väska och åkte ner till Torup för en valpträff med vallning hos Josse. Det var riktigt kul att se hur olika alla var men ändå lika på något sätt. Jag tyckte att alla var riktigt duktiga.
Turbo var "tänd" på fåren sen tidigare, då han har smitit in ett par gånger i fårhagen hemma och tagit sig ett race med dem... Men nu vet jag ju vad jag ska göra och jobba vidare på för att tillslut få honom att lyssna på mig även i fårhagen. 
 
Jag har själv aldrig vallat förut utan bara sett det ett par gånger, men man köper ju sig inte en BC utan att valla. Det verkar vara riktigt spännande och det är alltid roligt att prova på något nytt. Så nu kommer vi jobba med både vallning och agility vilket jag verkligen ser fram emot!
 
Det var roligt att träffa en del av syskonen också. Ior och Sally är riktigt snygga och jag tycker verkligen att alla utvecklas riktigt bra! 
Det ska bli roligt att träffa de andra syskonen också framöver och lära känna alla ägare. 
 
Lillkillen <3
 
 
Han har lite olika sidor bäbisen ;) 

Kommentarer

  • Jasna säger:

    Vad kul att se avkomman efter Tepp, ser stilig ut, lika pappa.
    Ha det gott

    2013-05-29 | 10:46:11
    Bloggadress: http://www.torpvallarens.se

Kommentera inlägget här: